Friday, April 29, 2011

Makan Apa kat Opis??

Selalunya kat opis korang makan apa ye?
hari ni aku makan benda ni je...

Kuey teow lagna


memang sedappp....


niee...grb ekrem nestle perisa vanila + lime, my opismate belanja kitorang semua. baiknya hati dia selalu belanja kitorang eskrem, gula² dll mknn especeli mknn ringan..ini semua bleh mereleasekan tensyen bila dh bosan duk ngadapp keja.



Comel tak muffin ni. Muffin ni my bos kecik yg bawak hari tuu..saja nak tunjuk sbb kecomelan yang tak leh dinafikan lagi...sedappp...i like it...

Sengkuang cina brand seasons F & N....aku amat menggemari minuman ringan nie sejak bbrp bulan kebelakangan ni... sedappp...ade isi sengkuang kt dlmnya...aku akan minum air ni selagi xjemu...bila dh jemu maybe dh terjumpa benda lain pulak...begitulah aku...lg xjemu...aku akan beli benda ni eheheee.....

No comments: