Friday, November 6, 2009

Every friday @ Opis

Bila tiba time rehat yg panjang di hari jumaat, mula la pikir nak melangkah kemana la pula kaki ku ini. Kalau tak ke shopping complex, aku lebih suka mengadap pc melayan forum kesukaan aku...tak pon aku pegi surau...ehehe buat pe lg kt surau tu klu tidak zzzz skjp sementara masuk waktu zohor. Tringat pula anak kt umah pengasuh (kak ipar aku)...takpe kdgkala aku just give him a call to know he do..atau kdgkala aku terus jenguknya disana. but today my beloved hubby tak kerja hari ni...so aku pon x de plan nak kemana2. selalunya kami selalu gak dating time rehat ni (window shoping @ mkn bersama)...atau aku p jek ngan kawan2 opis nie...tapi hari ni mcm nak mengadap pc je...mengadap punya mengadap pc aku dh terjumpa seseorang yang ku cari selama ini..iaitu sahabat lama ku...aku x pasti samada dia masih mengingati aku..

sekian..cerita ku
nanti sembang next post...

No comments: