Friday, November 13, 2009

Dinner perpisahan our Director

Apa yg aku nk highlight kt sini bukanlah majlis perpisahan tersebut tapi aku suka acara semasa dinner tersebut...best giler aku tgk budak2 dr pej. suk (kebudayaan) ni menari terutama tarian zapin...pehh...cepat gila rentak tarian zapin tu. yg lain2 tarian tu boleh laa...aku sbnrnya tidak lah nak join dinner tu...tp dh dpt free kan...bak kata org rezeki jgn ditolak...so aku pon join laa gak dgn laki aku pon sekali p. byk la juga persembahan...budak jabatan kitorang pon take part gak menyanyi..takpelah apapon dinner tersebut aku rasakan so enjoy n relax...sambil mkn2 sambil tgk persembahan...tp apapon aku tetap katakan setiap pertemuan tu ada perpisahan...yg patah kan tumbuh yg hilang akan berganti...salam perpisahan to our director. Yang di raikan...

tarian zapin...


tgk la depa menari zapin..berdesupp !!!

No comments: