Tuesday, November 10, 2009

Cuci Mobils

Last weekend kami mengambil keputusan untuk mencuci mobil-mobil kami. Tapi 2 mobil je yg terlibat kereta 'ku' & Skooter kami tu...Seingat aku laa last sekali Skooter tu di mandikan 6 bulan lepas & boleh dikira sejak ia dibeli 4 tahun yg lepas tak sampai pon 10x kami memandikannyer. Kereta ku takpala baru je beli tahun ni kan...so kira pertama kali nak bersihkan habuk2 kt dlm tuu...ni semua kerana gara2 aku ni gemar la sgt bagi anak aku mkn biskut dlm kereta, kesudahannya sana sini habuk bertempiaran. Mana boleh x bagi biskut kt anak aku ni time dlm kereta, klu x bagi manala Thaqif nak duk diam, akhirnya aku juga yg letih sesudahnya smpai dirumah. Klu bg biskut kusyuk jek mkn...aku pon boleh relax...ops terlebih sudah aku bercerita..jom tgk sorotan gambar pd ptg tersebut...tp terlupa lak nak snap time cuci kereta ku itew...


Bagi Thaqif main air dlm baldi utk tidak kacau abah basuh motor



Si Thaqif ni rajin nak nolong abahnyer...dia mmg anak yg rajin


main kat playground dulu sblm nolong abah...


mcm org dewasa xnak didukung dlm lif...

lagak gaya Thaqif berjalan menuju ke lif..

No comments: