Thursday, February 16, 2012

Masin Mulut....@ Kata² di Makbulkan

salam...

Just wanna share something that happened to me....

Begini....

Lebih kurang 3 minggu yang lalu....anak lelakiku yang sorang tuu diserang demam lebih kurang seminggu lamanya....disamping demam tu ada ku lihat bengkak dibahagian leher kanannya....bila di rujuk kepada doktor kata doktor itu adalah beguk...

Simpati dan sgt kesian keadaan anakku sehingga kurang aktif tp masih mahu bermain walaupon x seaktif seperti sebelum nie....keadaan bengkak dileher dia tuu membuatkan dia tak boleh nak toleh ke sebelah kanan...seolah² seperti robot pergerakannya...jika nak toleh kekanan sekali badan²nya akan ditoleh sama.
Sebelah malam jgn ckp laa....badan mmg panas memanjang, dan sedikit gelisah ketika tidornya....sebelah siang kurang bermain dan kurang pula selera makan....

......so, melihatkan keadaan anak aku seperti itu....lalu aku pon berdoa kpd Allah agarkan kurangkan la penderitaan anakku dan berikan kesakitan itu kepada ku...

dan...x lama slps tu anak aku beransur sembuh, aku pula demam (mungkin demam berjangkit dr anakku).....dan skrg aku dapati tengkuk aku juga ada bengkak sama spt anakku....bengkak itu ditempat yg sama....aku x pasti bengkak itu disebabkan apa...samada disebabkan gigi aku yg mmg pernah sakit sebelum ni...atau bengkak disebabkan doaku dimakbulkan....Wallahualam....

Sekarang anakku telah pon sembuh sepenuhnya....Alhamdulillah sihat seperti sediakala...
dan...aku perlu pula utk berjumpa doktor....klu krn gigi...aku ku setelkan hal gigi aku ni....

sekian....

1 comment:

Unknown said...

sakit adalah menghapuskan dosa kecil.