Wednesday, February 8, 2012

Aku tekad....

Aku ingin sesangat nak ceburkan diri dalam bisnes. Tapi setakat ini aku hanya mampu nak buat bisnes secara online....aku mesti secara serius utk mengusahakan bisnes online ni....insyaAllah tunggu....bisnes apa....tunggu....
________________________________________

hari ni....saja nak kongsi 1 quote yang aku dapat kat facebook...menarik...sangat menarik.....iaitu.....

"jika kita selalu ingat duit bermakna kita hamba duit, jika kita selalu ingat Allah bermakna kita hamba Allah"

quote diatas betapa menyedarkan aku.....

duit mmg 1 keperluan tapi ia bkn kebahagiaan sebenar......jika duit tak berkat, ada 1 juta dlm tangan pon masih ingin mencari duit......

sekian, entry versi mengantuk dariku buat hari nie....

3 comments:

Pen Biru said...

like!

Anonymous said...

jalan2 sini..dan follow...

visit me back, www.rare-collectables.com ;)

umminani said...

betulkan k.ziiha,kalau ada business best kan...