Wednesday, November 27, 2013

Tudung x Match Dgn Baju ???

Assalamualaikum... Aku sekarang tengah memerhati fesyen² warna tudung yang dipakai oleh wanita zaman moden ni.. Apa yang aku Nampak ialah Warna tudung langsung x matching dengan warna baju... Apakah itu satu trend ? Yaa bg aku ia memang Nampak cantik, dan dari sudut lain aku lihat ia cantik bila orang yang memakainya mmg sedia cantik... Pernah aku tengok seseorang memakai baju Biru kosong dipadan dengan Tudung Merah tanpa corak... Memang cantik ! lps tu baju kuning, tudung pink... bagi aku ini tidak menjadi satu kesalahan yang penting kita pandai mengenakannya dengan diri kita.. dan lagi satu kebaikan nya yer... iaitu Tak payah laa kita duk penin² mencari tudung yang matching dgn baju kita pakai... Hentam je lah labu warna apa pon, janji ko selesa dengan apa yg ko pakai... jangan Nampak kekok sudah... Try laa... aku dah try mmg takde org kate pelik... klu dulu ye.. bila pakai tak match, mesti kawan2 kita akan tegor... membuatkan kita rasa tidak tentu arah bila pakai tak match... sekarang tidak lagi okeyyy...

No comments: