Monday, November 25, 2013

Ku sapukan Habuk di Blog Mulai Saat Ini... Doakan Aku

Assalamualaikum... Dengan kesibukan dan dengan kemunculan media social lain, menjadikan aku semakin liat nak meng'updet' blog kesayangan aku nie... bukan aku lupa tapi masa tidak mengizinkan... Kali ini aku harap aku lebih rajin kerana aku sedang try buat bisnes menjual pakaian kanak² sebagai mengisi masa terluang aku yang ada.. In Shaa Allah... Okey, berbalik kepada blog yang aku x jenguk begitu lama juga... terdetik aku untuk membaca entry² aku yg lepas²... kenapa aku rasa begitu lucu dengan entry² aku sendiri... x lupa dengan komen² ikhlas para blogger yg sudi beri komen...aku bacanya dengan rasa suka sekali... Terima kasih pada yang sudi singgah & yang sudi follow... Terima kasih banyak²... Semoga kita dapat menjadi kawan dan bertukar pandangan... I hope I will be serious to update blog often... Salam...

No comments: