Friday, January 27, 2012

♥Betulkah anak aku sebijik macam Aku ??♥

Assalamualaikum....

Tajuk apakah itu???
Begini....dah lama rasanya menyimpan rasa terpendam ni....dah lama juga lah semenjak aku bergelar ibu lebih 3 tahun lalu kepada seorang bayi lelaki....

Apa yang aku nak highlight disini adalah....wajah anakku punya iras yg serupa denganku...betulkah begitu yer? 100% kawan² aku mengatakan anakku mmg ikut iras aku....cuma aku sendiri sungguh x pandai nak pastikan betulkah ye kenyataan itu....aku suka sbnrya....suka sgttt.....kata orang anak lelaki jika ikut muka ibu bagusss....apa yang aku perasan adalah bukan sahaja muka punyai iras aku....malah perangai pon sebijikk sama macam aku daaa....aduhhhhhh....hahaha....aku tahu apa yg bagus dan tak bagus yg aku ada....aku harap yang bagus aje lah diambil yer....
Aku harap juga anakku punya jati diri baik dalam dirinya walau di mana ia berada...



No comments: