Monday, January 25, 2010

"Aku bukan Billy Milligan"

Hahaha...jgn terkejut yer tajuk entry ku kali ni. Actually ini adalah tajuk Novel yang baru habis aku baca semalam. Agak tebal novel ni, aku cuma spend kan 4 hari utk membaca novel ini di waktu kelapangan je laa...harap maklum. Apa angin aku ntah. suka pula baca novel. Padahal dulu langsung aku x hadap dgn novel yg sedemikian rupa. Agaknya ini salah satu hobi membaca. Bagus juga...dpt juga anak aku mencontohi ibunya yang gemar membaca ni...think +ve...hehehe.
Novel ni my officemate yg suruh aku pinjam n baca...katanya menarik jln ceritanya...aku ni bab org kata menarik baru aku nak baca. Memang menarik pon...seronok juga membaca novel ini kerana ia membawa ku ke alam imaginasi yang ntah betul ntah tidak jalan cerita itu. Aku rasa sungguh relax bila membacanya. Aku suka akan waktu Heroin tersebut iaitu Laura & Hero nya Adam seorang yg kaya raya, Adam kaya kerana usahanya sendiri yang pernah susah, yg.pernah tinggal dirumah anak yatim...ahh nak crita kat sini panjang sgtlaa...beli la sendiri klu nak tahu kisah mereka ini.

2 comments:

Anonymous said...

uih! suke baca novel plak hg ni...ni novel love story ka?

Si Ratu Pari said...

xlah love story sgt..lebih pada kehidupan, kerjaya..dan love story gak la sikit