Thursday, December 24, 2009

Thaqif- gbr newborn

Gbr2 ni aku baru dpt dr henset kwn aku yg masa aku bersalin depa p melawat aku kat hospital besar p.pinang...syahdu jek tgk gbr2 Thaqif masa baru dilahirkan. Gbr2 ni ketika Thaqif berusia tidak lebih dr 1 hari...
ntah mcmana aku tertanya psl gbr ni kt diorang...alhamdulillah masih lg disimpan rapi oleh seorang sahabatku...










That's all...
mmg la aku teruja tgk gbr ni. sbb skrg Thaqif dh pon 1 tahun 6 bulan. tup tup dpt tgk gbr kecik dia ni..bukan aku tak ada gbr newborn...tp dh biasala kan aku tgk...ni baru aku tgk..tu yg teruja...teruja nak tmbh baby lagi bila tgk gbr newborn nie....ehehehe

2 comments:

hazila said...

Salam,
Aduhai....kalau saya mesti gabra nak pegang baby baru lahir. Risau, takut semua ada.

Thaqif's mum, said...

Welcome..thanks visit my blog..